Iveco Eurocargo

Novi Eurocargo

Još atraktivniji, ekološki održiviji, efikasniji i pokretljiviji. Gradovi obožavaju novi Eurocargo: kamion koji poštuje ljude i okolinu u kojoj radi, čak i na prometnim ulicama velikih gradova.

Još atraktivniji, ekološki održiviji, efikasniji i pokretljiviji. Gradovi obožavaju novi Eurocargo: kamion koji poštuje ljude i okolinu u kojoj radi, čak i na prometnim ulicama velikih gradova.

Izdvajamo



  • Širina kabine 2,1 m
  • Veliki ugao zakretanja od 52 stepena 
  • Najmanji radijus okretanja u kategoriji (ispod 11 metara za međuosovinski razmak od 2790 mm)
  • Tri različite vrste kabine: kratka, spavaća i dvostruka

Gradsko lice transporta

Eurocargo je savršeno vozilo za isporuke od vrata do vrata i zadatke po gradu. Nova kabina moderna je i praktična, u potpunosti odražava energičan izgled vozila. U svakom njegovom detalju vidi se da je dizajn prilagođen funkcionalnosti.

Eurocargo je savršeno vozilo za isporuke od vrata do vrata i zadatke po gradu. Nova kabina moderna je i praktična, u potpunosti odražava energičan izgled vozila. U svakom njegovom detalju vidi se da je dizajn prilagođen funkcionalnosti.

Udobna kancelarija u pokretu

​Novi Eurocargo donosi novi nivo udobnosti i ergonomije. Tipke na kolu upravljača vozaču omogućuju upotrebu radija i telefona na potpuno siguran način. Vozilo ima i nove, ergonomičnije tipke za klima uređaj, svjetla, automatski/automatizirani mjenjač. Sve je na svom mjestu i na dohvat ruke: sada ima više pretinaca za odlaganje za odlaganje raznih predmeta i dokumenata, posebne pretince za kartice i vješalice straga na stranicama kabine.
 
U konzoli na strani vozača nalaze se dva praktična držača boca, utičnica od 12 volti i predoprema za utičnicu za komprimovani zrak.
 
Novi je Eurocargo doista kancelarija u pokretu. U novu mobilnu kancelariju zapremnine 20 litara (dostupan s jednim sjedištem za putnika) stane prenosni računar ili tablet; ima i svjetlo za čitanje i opremljen je bočnim džepovima za odlaganje te ima dva USB priključka za punjenje elektronskih uređaja. Udoban prostor za rad može se stvoriti i otvaranjem gornje ploče.
 
Novi dizajn je i u unutrašnjosti koja je opremljena sjedištima presvučenim toplinski oblikovanom tkaninom; tu je i sjedište vozača sa vazdušnim ovjesom sa izvanrednu udobnost, dostupno na zahtjev, s potpuno prilagodljivim naslonima, sigurnosnim pojasom podesivim po visini, presvlakama dvostruke gustoće te grijanjem i ventilacijom. Naslon za ruke dostupan je u dodatnoj opremi za sva sjedala za vazdušnim ovjesom.
 
Savršen za obavljanje zadataka po gradu, novi Eurocargo garantuje jednostavan pristup posvuda u kabini: zahvaljujući ravnoj ploči s instrumentima i kompaktnim dimenzijama tunela motora, vozač može jednostavno izađi iz vozila na desno ili na lijevo.

Štiti vozača i teret

Pored robusnosti i pasivne sigurnosti, Eurocargo je sada opremljen i zračnim jastukom u kolu upravljača. Aktivna sigurnost takođe je poboljšana zahvaljujući novim elektronskim uređajima (u osnovnoj opremi) kao dio sistema za pomoć pri vožnji.

Za veću sigurnost u vožnji i bolju vidljivost, vozilo je serijski opremljeno LED dnevnim svjetlima (DRL). Ksenon prednja svjetla dostupna su na zahtjev. Tipke na kolu upravljača za zvuk i Bluetooth™ uređaje poboljšavaju sigurnost i omogućuju vozaču da pažnju usmjeri na cestu.

Štiti vozača i teret

Sistem upozorenja za napuštanje promete trake (LDWS) prepoznaje saobraćajne znakove i emituje zvučno upozorenje ako vozilo promijeni traku bez da vozač upotrebi odgovarajuću signalizaciju.

Štiti vozača i teret

Pored sistema za nadzor stabilnosti vozila (EVSC), napredni sistem kočenja u slučaju nužde (AEBS) pomaže pri izbjegavanju nezgoda uzrokovanih odvlačenjem pažnje vozaču. Sistem mjeri udaljenost od vozila ispred i izračunava vrijeme potencijalnog sudara.

Štiti vozača i teret

Prilagodljivi regulator brzine (ACC) prilagođava brzinu održavanjem udaljenosti od vozila ispred. Za to upotrebljava radar sustava AEBS (s dometom od 120 metara) za automatsku intervenciju, prvo smanjenjem okretnog momenta, zatim uključivanjem kočenja motorom i na kraju uključivanjem servisne kočnice.

Efikasnost

Najnovija generacija motora Tector 5 i 7 upotrebljava motorno ulje niskog visokoziteta koje smanjuje trenje, povećava efikasnost i produžuje intervale održavanja.
 
U cijeli proizvodni program motora uključene su novosti, posebno važne za opsežne zadatke gdje konkurentnost ovisi o troškovima vlasništva:
 

  • kvačilo s elektromagnetskim ventilatorom s elektronskim upravljanjem i dvije brzine koja se uključuje i isključuje prema zahtjevima hlađenja;
  • osobina EcoRoll, uvedena za mjenjače s 12 brzina koristi prednosti inercije vozila i automatski prebacuje iz i u prazan hod mjenjača kako bi se smanjila potrošnja u različitim situacija (na primjer na nizbrdicama);
  • EcoSwitch (dostupan na svim automatizovanim mjenjačima sa 6 do 12 brzina) automatski programira logiku mijenjanja brzina za postizanje maksimalne efikasnosti. Ako je vozač uključi, EcoSwitch uključuje ograničivač brzine, isključuje funkciju automatskog prebacivanja u niži stepen prenosa i dopušteno je samo automatsko mijenjanje brzina.

 
Zahvaljujući tim novim uređajima (i upotrebi novog ulja niskog viskoziteta u stražnjoj osovini), na novom je modelu Eurocargo potrošnja dizel goriva manja do 8 % za gradske dostave.

Efikasnost

Moderni pogoni

Novi Eurocargo dostupan je s dva nova motora s četiri cilindra od 160 i 190 KS, posebno dizajnirana za gradsku primjenu. Izlazna snaga i okretni moment optimizovni su i prilagođeni tipičnim uslovima rada u gradskoj primjeni. Zahvaljujući novim klipovima, novim brizgaljkama i bržem odazivu novog turbopunjača, omjer kompresije povećan je sa 17:1 na 18:1, što je povećalo izlazni okretni moment preko 1200 o/min, za približno 8 %. Dva nova motora sada imaju okretni moment 680 Nm (model snage 160 KS) i 700 Nm (model snage 190 KS), a postižu maksimalnih 2200 o/min umjesto 2500 o/min.
 
Sve to pomaže da se značajno smanji potrošnja u gradskoj vožnji i tokom ubrzavanja.
 
Motori na novom modelu Eurocargo su 4,5-litreni dizel Tector 5 s četiri cilindra i 6,7-litreni dizel Tector 7 sa šest cilindara. Proizvodni program sadrži sedam modela različite snage, od 160 do 320 KS, s maksimalnim okretnim momentom od 1100 Nm te CNG motor s okretnim momentom od 750 Nm i 204 KS.
 
Ti su motori upareni s ručnim mjenjačima sa 6 ili 9 brzina, automatizovanim mjenjačima s 6 ili 12 brzine ili automatskim mjenjačima s pretvaračem okretnog momenta.
 
Ekskluzivan sustav za naknadnu obradu ispušnih plinova IVECO HI-SCR lagan je i efikasan te uz njega nije potrebno zaustavljanje radi obnavljanja kao kod konkurentskih vozila opremljenih rješenjem EGR+SCR.
 
Obnavljanje dizel filtra krutih čestica (DPF) pasivno je, neprekidno i njime u potpunosti automatski upravlja vozilo : to znači da vozač ne mora poduzimati nikakve radnje, nema potrebe za zaustavljanjem i sastavni dijelovi nisu pod toplinskom opterećenjem, a to sve povećava pouzdanost i trajnost rezervnih dijelova.

Moderni pogoni

Pouzdan partner

Novi Eurocargo je partner u kojeg se možete pouzdati, jer je stvoren da bi zadovoljio sve vrste zadataka

Novi Eurocargo je partner u kojeg se možete pouzdati, jer je stvoren da bi zadovoljio sve vrste zadataka

Robusnost i pouzdanost

​Novi Eurocargo sviđa se kupcima jer je pouzdan i robustan : dvije kvalitete koje se vide na šasiji, preuzetoj s teških tegljača i dizajniranoj da izdrži veće napore (npr. neravnomjerno opterećenje ili nagle promjene smjera).
 
Kako bi zadovoljio sve vrste zadataka, novi Eurocargo dolazi u verzijama s više različitih ovjesa: parabolični, polueliptični s lisnatim oprugama i zračni. Zračnim ovjesima upravlja sistemECAS (zračni ovjes s elektroničkim upravljanjem) koji garantuje isti, položaj vozila neovisno o razmaku između vozila i ceste. Mogu se ugraditi na stražnju ili obje osovine.
 
Prednja i stražnja osovina i kočioni sistem garantuju pouzdanost mehaničkih karakteristika kroz duže vrijeme. Kočioni sustav je zračno-hidraulički za proizvodni program modela od 6 do 10 tona i potpuno zračni za proizvodni program modela od 11 do 19 tona. Sve su 4x2 verzije serijski opremljene disk kočnicama.
 
Uvedena su preklopna vratašca izduva s tehnologijom HI-SCR koja omogućuju brzo dovođenje izduvnih plinova na radnu temperaturu. Taj uređaj pojačava i silu kočenja motorom (što poboljšava ukupnu sposobnost kočenja vozila).

Robusnost i pouzdanost

Ostanite povezani i na putu

​Modeli tableta, navigacionih uređaja i pametnih telefona brzo se mijenjaju. A to nije sve: sadrže sve više i više ličnih podataka. Zato je, umjesto da ima poseban interfejs, novi Eurocargo konfigurisan za jednostavno povezivanje s uređajima koje odabere vozač.
 
Ploča s instrumentima unaprijed je prilagođena za univerzalnu podršku koju je potrebno instalirati; pored te podrške nalaze se USB utičnice od 5 V.
 
Povezanost na cesti znači biti u kontaktu s ostatkom svijeta: u današnje je vrijeme to ključan alat za rad, a novi Eurocargo sada to nudi svojim kupcima.
 
Zahvaljujući kućištu IVECO UTP (univerzalna telematska platforma), sada dostupnom kao tvornički ugrađena opcija, novi Eurocargo unaprijed je konfigurisan za daljinsko povezivanje i upotrebu teleusluga.
 
Osnovne teleusluge (GPS otkrivanje položaja, geo-označavanje, tajmer na kolu upravljača, tahograf / potrošnja / prijenos podataka s ocjenom vozača).
Prilagođene teleusluge (upravljanje dostavom, informacije o stanju u prometu, poruke, upute za vožnju).

Ostanite povezani i na putu

Svestranost

Od dostava do građevine, od prevoza hladnjačom do gradskih usluga, novi Eurocargo najsvestranije je vozilo u svojoj kategoriji – a ima i najlakšu karoseriju. Izrađen od izuzetno snažnog čelika, okvir šasije prikladan je za dužine karoserije od 4265 do 10.175 mm; bočni uzdužni nosači postavljeni su paralelno po čitavoj duljini i unaprijed su konfigurisani za jednostavno postavljanje nadogradnje.
 
Eurocargo nudi tri različite vrste kabine za udovoljavanje zahtjevima svakog posla.
 

  • Kratka kabina ima najbolje ujednačen odnos između ukupne širine i duljine šasije i najprikladnija je za obavljanje poslova danju u većim gradovima.
  • Spavaća kabina dostupna je u izvedbi sa standardnim i povišenim krovom; dizajnirana je za pružanje smještaja preko noći i opremljena s jednim ili dva kreveta. Dvije osvijetljene kutije (dostupne izvana i iznutra) osiguravaju dodatnih 260 litara prostora za odlaganje torbi ili alata. Vanjska se otvaraju uz pomoć el. sklopke.
  • Dvostruka kabina (sa standardnim krovom) dizajnirana je za prevoz čitavog tima plus alati i oprema: u nju pored vozača stane šest putnika, a posebno je prikladna za građevinu, komunalne i vatrogasne službe.

 
Ukupno je novi Eurocargo dostupan u 11.000 fabričkih izvedbi, što je rezultat kombinacija različitih varijanti proizvoda: dvije vrste pogona, 14 bruto masa vozila i sedam različitih snaga, 12 mjenjača, 15 međuosovinskih razmaka i tri vrste kabine s dvije vrste krova – pored bogatog asortimana sustava ovjesa, omjera diferencijala, osovina i priključnih vratila (do 1100 Nm).

  • Najbolja ponuda vozila i usluga
  • Iskustvo i stručnost
  • Sve na jednom mjestu

Kontaktirajte nas

Safeta Zajke 175, 71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Salon: +387 (0)33 712 000 Servis: +387 (0)33 712 001
FAX: +387 (0)33 932 115
Email: info@aci.ba

Lokacija